Please use this identifier to cite or link to this item: https://ptsldigital.ukm.my/jspui/handle/123456789/390244
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNoor Aini Ahmad-
dc.contributor.authorZahara Aziz-
dc.contributor.authorZamri Mahamod-
dc.date.accessioned2023-04-10T08:22:12Z-
dc.date.available2023-04-10T08:22:12Z-
dc.identifier.urihttps://ptsldigital.ukm.my/jspui/handle/123456789/390244-
dc.description.abstractKajian reka bentuk etnografik ini dijalankan di sebuah sekolah yang mempunyai program integra si pendidikan khas bermasalah pembelajaran (PKBP). Kajian ini secara ringkas mengenengahkan penilaian komponen bahasa Malaysia PKBP. Kajian ini bertujuan untuk meneroka pengajaran KBM secara menyeluruh dan semula jadi . Kajian ini juga bertujuan untuk membincangkan sistem penilaian yang digunakan oleh guru PKBP terutama dalam pengajaran KBM. Dapatan kajian ditulis secara naratif personal berdasarkan pemerhatian terhadap dua orang guru lelaki yang dipilih secara persampelan bertujuan. Dapatan kajian menunjukkan kedua-dua peserta kajian merancang dan mentadbir penilaian sendiri mengikut kebolehan murid-murid mereka.en_US
dc.language.isomayen_US
dc.subjectPendidikan Khas Bermasalah Pembelajaran (PKBP)en_US
dc.subjectPengajaranen_US
dc.subjectPembelajaranen_US
dc.titleMerapatkan jurang pendidikan khas bermasalah pembelajaran di Malaysiaen_US
dc.typeSeminar Papersen_US
dc.format.pages45en_US
dc.identifier.callnoLC5209.I55 2007d semen_US
dc.contributor.conferencenameInternational Conference On Lifelong Learning (lCLL)-
dc.coverage.conferencelocationKompleks Tun Abdullah Mohd. Salleh, Universiti Kebangsaan Malaysia-
dc.date.conferencedate2007-11-26-
Appears in Collections:Seminar Papers/ Proceedings / Kertas Kerja Seminar/ Prosiding

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.