Please use this identifier to cite or link to this item:
https://ptsldigital.ukm.my/jspui/handle/123456789/455963
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.editor | Harun Baharudin | - |
dc.contributor.editor | Abu Yazid Abu Bakar | - |
dc.contributor.editor | Salleh Amat | - |
dc.date.accessioned | 2023-09-06T08:27:31Z | - |
dc.date.available | 2023-09-06T08:27:31Z | - |
dc.date.issued | 2022 | - |
dc.identifier.isbn | 9789672518389 | en_US |
dc.identifier.uri | https://ptsldigital.ukm.my/jspui/handle/123456789/455963 | - |
dc.description | BAB 1 Konsep Kepelbagaian Merentas Disiplin Ilmu oleh Harun Baharudin, Abu Yazid Abu Bakar & Salleh Amat -- BAB 2 Kepelbagaian Budaya dalam Pendidikan oleh Salleh Amat -- BAB 3 Pendidikan ‘Pintar dan Berbakat’: Inisiatif Memupuk Kepelbagaian Potensi dalam kalangan Pelajar oleh Abu Yazid Abu Bakar -- BAB 4 Kepelbagaian Elemen Pembangunan Program Pendidikan Kerjaya STEM oleh Mohd Izwan Mahmud -- BAB 5 Kepelbagaian Pendidikan daripada Perspektif Sosiologi oleh Mohd Mahzan Awang -- BAB 6 Manfaat Kepelbagaian Teori terhadap Perkaedahan Bahasa oleh Harun Baharudin -- BAB 7 Kepelbagaian Falsafah dan Aplikasi Teoritikal dalam Intervensi Kaunseling oleh Ku Suhaila Ku Johari -- BAB 8 Kepelbagaian Dimensi Pendidikan untuk Murid Berkeperluan Khas (MBK) oleh Aliza Alias. | en_US |
dc.language.iso | may | en_US |
dc.publisher | Penerbit Universiti Kebangsaan Malaysia | en_US |
dc.subject | Education, Malaysia | en_US |
dc.subject | Children with disabilities, education, Malaysia | en_US |
dc.subject | Government publications, Malaysia | en_US |
dc.title | Kepelbagaian dalam pendidikan | en_US |
dc.type | UKM Publication Book | en_US |
dc.format.pages | 145 | en_US |
Appears in Collections: | Buku Penerbit UKM |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
165. Kepelbagaian dalam pendidikan.pdf Restricted Access | 138.99 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.