Please use this identifier to cite or link to this item: https://ptsldigital.ukm.my/jspui/handle/123456789/454796
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorSharifah Hapsah Syed Hasan Shahabudin
dc.date.accessioned2023-09-04T00:16:54Z-
dc.date.available2023-09-04T00:16:54Z-
dc.date.issued2013
dc.identifier.otherukmvital:115108
dc.identifier.urihttps://ptsldigital.ukm.my/jspui/handle/123456789/454796-
dc.descriptionPensijilan MS ISO 9001:2008 adalah salah satu tanda aras yang menunjukkan kualiti perkhidmatan sesebuah organisasi diiktiraf pada tahap terbaik. Kualiti bukan sahaja diukur terhadap produk atau perkhidmatan yang dihasilkan tetapi juga kepada keseluruhan sistem kerja sehinggalah jangkauannya kepada pelanggan. Justeru, amat perlu bagi warga UKM dan PTJ di bawah skop SPKP UKM mempelopori transformasi minda, etika kerja dan kaedah penyampaian bagi mendukung agenda murni menyediakan perkhidmatan yang melangkaui harapan pelanggan. Ini selaras dengan Pelan Transformasi UKM dalam memperkasa sistem penyampaian perkhidmatan serta Program Transformasi Kerajaan bagi mencapai tahap prestasi cemerlang pada jentera pentadbirannya.
dc.language.isomay
dc.subjectSPKP
dc.subjectUniversiti Kebangsaan Malaysia
dc.titleMajlis Penyampaian Sijil MS ISO9001:2008 Sistem Pengurusan Kualiti Perkhidmatan UKM (SPKP UKM) Oleh SIRIM QAS International Sdn. Bhd.
dc.typeSpeech
dc.description.notesCall Number : KTU UKM218 2013
dc.format.pages6
Appears in Collections:Speeches / Teks Ucapan

Files in This Item:
File SizeFormat 
ukmvital_115108+Source01+Source010.PDF
  Restricted Access
150.49 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.