Browsing by Author Konvensyen Pendidikan (KONPEN)

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 12 of 12
PreviewIssue DateTitleAuthor(s)
-Beberapa aspek akibat negatif yang tidak dirancangkan dalam proses perkembangan pendidikan negaraSaat Md. Yassin; Konvensyen Pendidikan (KONPEN)
-Pencapaian dasar ekonomi baru dari segi kualitiKonvensyen Pendidikan (KONPEN)
-Pendidikan dan Dasar Ekonomi Baru (DEB): antara harapan dan pencapaian. Fokus: akibat yang tidak direncanakanKonvensyen Pendidikan (KONPEN)
-Pendidikan dan Dasar Ekonomi Baru (DEB): antara harapan dan pencapaian. Mengenal pasti dan memanipulasi pembolehubah-pembolehubah proses pengajaran di sekolahKonvensyen Pendidikan (KONPEN)
-Pendidikan dan Dasar Ekonomi Baru (DEB): antara harapan dan pencapaian. Pencapaian matlamat: kuantiti dan kualitiKonvensyen Pendidikan (KONPEN)
-Pendidikan dan Dasar Ekonomi Baru - mengatasi jurang kualiti dan kuantiti: melahirkan usahawan baru melalui peningkatan sekolah-sekolah di MalaysiaKonvensyen Pendidikan (KONPEN)
-Pendidikan dan Dasar Ekonomi Baru di antara harapan dan pencapaian. Akibat yang tidak direncanakan: positif dan negatifKonvensyen Pendidikan (KONPEN)
-Pendidikan dan Dasar ekonomi Baru: antara harapan dan pencapaian matlamat. Dari aspek kuantiti dan kualitiKonvensyen Pendidikan (KONPEN)
-Pendidikan dan Dasar Ekonomi Baru: antara harapan dan pencapaian serta mengatasi kesan-kesan yang tidak direncanakanKonvensyen Pendidikan (KONPEN)
-Pendidikan dan Dasar Ekonomi Baru: antara harapan dan pencapaian. Ucapan pengantarKonvensyen Pendidikan (KONPEN)
-Pendidikan dan DEB: antara harapan dan pencapaian. Bagaimana mengatasi jurang kualiti dan kuantitiKonvensyen Pendidikan (KONPEN)
-Pendidikan jarak jauh (distance - education)ke arah menyelesaikan masalah peluang pendidikan yang tidak sama rataKonvensyen Pendidikan (KONPEN)